Нүүр Гишүүн Шүлэг Өгүүллэг Сургамж Зөвлөгөө Зургийн цомог Холбоо барих
 

Сайтын мэдээлэл ...
Facebook
Twitter
RSS2

Mail : info@biirbeh.mn
Mobile : 9907-6364

Нэрээр
  ''Өврийн дэвтэр'' яруу найргийн реалити шоу  
  4-н мөртүүд  
  Sienna  
  Window of Mongolian poetry  
  Youtube  
  Агиймаа Э  
  Алтангадас  
  Алтанхундага А  
  Амарбаяр М  
  Амарсайхан A  
  Амарсанаа Б  
  Амор Хайям  
  Ардын аман зохиол  
  Ариун-Эрдэнэ Б  
  Ариунболд Энх-Амгалан  
  Афоризм  
  Аюурзана Г  
  Бавуудорж Ц  
  Багабанди Н  
  Бадарч П  
  Базардэрэг Н  
  Байгалмаа А  
  Батзаяа Б  
  Батзүл Д  
  Батнайдвар М  
  Батнайрамдал П  
  Батнасан Лу  
  Батрэгзэдмаа Б  
  Баттуяа Ц  
  Батцэцэг Ш  
  Баяр ёслол хурим найр  
  Бодрол  
  Болдхуяг Д  
  Болор-эрдэнэ Х  
  Болормаа Б  
  Болормаа Х  
  Бум-Эрдэнэ Түмэнбаяр  
  Бум-Эрдэнэ Э  
  Бусад  
  Буянзаяа Ц  
  Буянцогт C  
  Буянцогт /Цахарын/ С  
  Бямбаа Жигжид  
  Бямбажаргал Ц  
  Бүжинлхам Эрдэнэбаатар  
  Гадаадын уран зохиол  
  Галсансүх Б  
  Ганзориг Батсүх  
  Ганзориг Б  
  Гэсэр  
  Гүрбазар Ш  
  Дагмидмаа Ч  
  Далай ламын айлдвар  
  Дамдинсүрэн Цэнд  
  Дашбалбар О  
  Дениска Михайлов  
  Дорж Зундуй  
  Дорж Б  
  Доржсэмбэ Ц  
  Дулмаа Ш  
  Дууны үг  
  Дэлгэрмаа Ц  
  Дэлхийн уран зохиол  
  Ерөөл, Магтаал  
  Жамбалгарав Ц  
  Зохиолчдын намтар  
  Зүйр цэцэн үг  
  Ичинхорлоо Б  
  Кана Б  
  Лодойдамба Ч  
  Лочин Соном  
  Лха Отхан  
  Лхагва Ж  
  Лхагвасүрэн Б  
  Лхамноржмаа Ш  
  Монгол Улсаа хөгжүүлье  
  Монголын өгүүллэгийн цоморлиг 2003  
  Мэдээ, мэдээлэл  
  Мөнх-Өлзий Б  
  Мөнхбат Ж  
  Мөнхсайхан Н  
  Мөнхтуяа А  
  Мөнхцэцэг Г  
  Мөнхчимэг А  
  Намдаг Д  
  Намсрай Д  
  Нацагдорж Д  
  Номин Г  
  Номинчимэг У  
  Нямсүрэн Д  
  Оюун-Эрдэнэ Н  
  Оюундэлгэр Д  
  Пүрэв Санж  
  Пүрэвдорж Д  
  Пүрэвдорж Лувсан  
  Пүрэвсүрэн Соёрхын  
  Равжаа Д  
  Ринчен Б  
  Сумъяа Доржпалам  
  Сургамж  
  Сүглэгмаа Х  
  Сүрэнжав Шарав  
  Сүхбаатар Ширчин  
  Сүхзориг Г  
  Тайванжаргал Н  
  Төрбат Д  
  Урианхай Д  
  Уугансүх Б  
  Хасар Л  
  Хишигдорж Л  
  Ховд Их сургуулийн Утга зохиолын нэгдэл  
  Хулан Ц  
  Хүрэлбаатар Ү  
  Хүрэлсүх М  
  Хүүхдийн дуу  
  Цэемаа М  
  Цэцэнбилэг Д  
  Чойном Р  
  Чоно  
  Чулуунцэцэг Б  
  Шагж гэлэн  
  Шог өгүүллэг  
  Шүлэг  
  Шүүдэрцэцэг Б  
  Энхбат Балбар  
  Энхболд Энхбаатар  
  Энхболдбаатар Д  
  Энхтуяа Б  
  Энхтуяа /Эмүжин/ Р  
  Энэбиш Батсамбуу  
  Эрдэнэ С  
  Эрдэнэ-Очир Арлаан  
  Эрдэнэсолонго Б  
  Эрхэмцэцэг Ж  
  Явуухулан Б  
  Ярилцлага  
  Үлгэр  
  Үржинханд Э  
  Өвөр Монголын яруу найраг  
  Өгүүллэг  
  Өлзийтөгс Л  
  Өөрийгөө ялах нь  

Ангилал
  Article1  
  Шүлэг  
  Өгүүллэг  
  Найраглал  
  Афоризм  
  Богино өгү  
  Роман, тууж  
  Зүйр цэцэн  
  Үлгэр  
  Ертөнцийн  
  Ардын аман  
  Нийтлэл  
  Дууль  
  Сургамж  
  Зөвлөгөө  
  Мэдээ  
  Намтар  
  Ярилцлага  
  Ерөөл магтаал  
  Дууны үг  
  Ардын аман зохиол  
  Youtube  
  Дурсамж  
  Бусад  

Дэм дэмэндээ гэж
Та бүхнийг бидэнд туславал бид баярлах болно.
$



 

Өгүүллэг 		 Өгүүллэг: Д.Мөнх-Эрдэнэ : Зүрхний гуниг
Оруулсан admin on 2009-02-06 23:51:23 (6343 уншсан)


Би 36 настай эмэгтэй. Бусдын л адил ажил хийж амьдардаг. Авдаг хэдэн төгрөг маань амьдралд минь хангалттай хүрэлцэхээр үл барам дахиад ч хоёр хүнд хүрэлцэхүйц хэмжээний “под” хийсэн цалинтай. Өглөө ажилдаа явж, орой ажлаа эрт дууссан ч би гэдэг хүн гэрлүүгээ нэг их яарахгүй. Учир нь гэрт минь намайг хүлээх хүн гэж огт байдаггүй болоод л тэр... Өдий насандаа ганцаараа амьдарна гэдэг тийм ч сайхан хэрэг биш. Надад байр, машин гээд энгийн сайхан амьдарч болох хэмжээний бүх юм бий. Би хүссэн үедээ дэлгүүрээс шинэ гутал, цүнх, нүдний шил худалдаж авлаа ч энэ бүхэнд одоо сэтгэл минь хууртагдахаа больжээ. Царай зүс бие хаа минь хэнд гологдохгүй гэдэг бардам зангаа гээгээгүй хэрнэ, хэзээ ч, хэн нэг нь надад “эхнэр минь болооч...” гэж хэлэхгүй бол яана гэдэг бодол намайг зовоох боллоо. Би амьдралдаа нэг ч удаа гэрлэж байгаагүй. Мэдээж надад найз залуу байсанч одоо бол уулздаг хүн ч байхгүй. Бүтэлтэй бүтэлгүй болзоонд очиж, элдэв янзын зоогийн ширээний ард худлаа инээж суухаас яг үнэндээ залхсан хэрэг. Хааяа ажлаа эрт дуусгаад найз бүсгүйчүүдрүүгээ утас зохиж ганц нэг вино ууж суухыг санал болгоно. Тэд маань ч завтай бол дургүйцэхгүй. Миний найз хүүхнүүд бүгд нөхөр хүүхэдтэй, амьдрал нь тэгширчихсэн азтай бүсгүйчүүд. Гэхдээ тэд миний сэтгэлийг маш ойлгодог болохоор би тэдэнтэйгээ ядаж 14 хоногт нэг удаа уулзахыг юу юунаас илүү чухалчилна. Бид нэг аятайхан газар орж суугаад элдэв сонин хачин, амьдрал, үр хүүхэд гээд ярихгүй юм гэж үгүй. Гэрлээгийн нөхөрт ойрд хэн нэг танихгүй эмэгтэйгээс мессэж ирэх болсон тухай, Удвал нөхөртэйгөө секс хийгээгүй хэд хонож байгаа тухай, Хандаагийн охин нь салхин цэцэг тусаад эдгэсэн тухай ч юм уу ихэнхдээ тэдний гэр бүлийн тухай яриа өрнөнө. Ийн ярилцах зуур тэдний утас байнга дугарах нь төвөгтэй боловч харин тэдний хувьд бол өөр.. Тэд утсаа аваад “өө миний хүү юу захих гэсэн юм? Ээж нь одоо удахгүй очно. Миний хүү аавынхаа үгэнд ороод хүлээж бай!!! Аав нь юу хийж байна?” гэх мэт бүгд нэг иймэрхүү ижил төрлийн яриа хийж утсаа таслах нь атаархамаар ч юм шиг.
Одоо хэрнэ намайг хаа ч явсан эрчүүдийн нүд дагахыг би байнга мэдэрдэг. Гэвч би хэзээний л бардам зангаараа дээгүүр харж, хэн нэгэнрүү яарсан царай гаргаж хурдан хурдан алхаж өнгөрнө. Эс тэгвэл эмэгтэй хүний эрхэмсэг нандин чанар бас өөрийн үнэ цэнээ алдаж, өрөвдөлтэй харагдах юм шиг санагдана. Бас тэрхэн зуур би “надад боломж байсаар л байна” гэсэн өчүүхэн төдий итгэл найдвар тээж өнгөрдөг.
Би хорин нэг хоёртой байхдаа миний найз залуу царайлаг байх ёстой гэж боддог байлаа. Харин хорин найм естэйдөө миний нөхөр болох хүн өндөр боловсролтой байх ёстой гэж бодох болсон. Гэтэл одоо надад хань болж чадах түшигтэй л хүн байхад болно гэж бодож бас тийм л хүнийг хүлээж сууна. Би залуу насныхаа цэнзүүрээр хичнээн сайхан залуусыг өөрөөсөө түлхэж гомдоож явснаа бодохоор заримдаа өөрийгөө тэнэг л байж дээ гэж зэмлэдэг. Гэвч одоо бас л тэр хүн голдог зан минь арилаагүй бололтой. Тэр ч дэмий, энэ ч арай л биш гээд л... Хэдий болтол ингэж явахаа мэдэхгүй ч бас ингэж амьдрахыг хүсдэггүй. Жаахан хүүхэд хичнээн өхөөрдөм энхрий болохыг хараад би ч бас удахгүй ийм хөөрхөн хүүхэдтэй болно доо гэж бодно. Гэхдээ ингэж бодохын хэрээр цаг хугацаа улам бүр хурдлаж, миний нас нэг нэгээр нэмэгдсээр л...
Ямар нэгэн баяр ёслол болоход хичнээн тансаг гайхалтай ширээ зассанч тэр баярын ширээнийхээ ард би ганцаарханаа л сууна гэхлээр заримдаа өөрийн эрхгүй нүдэнд мниь нулимс бүрэлзэж, би хэнээс ч юм ичэхдээ бушуухан нулимсаа арчдаг.
Хэд хоногийн өмнө би найз бүсгүйчүүдтэйгээ бас тэднийхээ гэр бүлийнхний хамт салхинд гарах зуураа Ээж хаданд очиж мөрөгсөн. Нүдээ аниад, хамаг л ухаан бодлоо төвлөрүүлж ганцхан зүйлийг гуйсан минь “намайг заяаны минь ханьтай учруулж өгөөч” гэсэн ганцхан гуйлт байлаа.
Би одоо 36 настай эмэгтэй...

Д.Мөнх-Эрдэнэ



( Сэтгэгдэл бичих? | Өгүүллэг | Оноо: 10/2 | Өгүүллэг )




Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE хийгээрэй. Танд баярлалаа.



Уншигчдын оруулсан сэтгэгд манай сайт хариуцлага хүлээхгүй болохыг анхаарна уу.
Санал сэтгэгдэл

 
Санал асуулга
Та нэг жилийн хугацаанд хэр олон ном худалдаж авсан бэ ?
Ном худалдаж аваагүй
1-3 ном худалдаж авсан
4-7 ном худалдаж авсан
8-11 ном худалдаж авсан
12-с дээш ном худалдаж авсан
Санал асуулгын дүнг үзэх

Ном

Шуурайн Солонго: Гималай

Шуурайн Солонго: ТООРОЛЖИН

Ш.Сундуйжав : Үүр цайж байна

Э.Үржинханд : Хос ном мэндэллээ

Б.Болдсүх : Таг мартсан тангараг

Ч.Дагмидмаа


Санал асуулга
Хэрэглэгчийн нэр

Нууц үг

Та манай гишүүн болохыг хүсвэл энд дарна уу.

t
Одоо онлайнд 324 зочин 0 гишүүн байна.


Мэдээлэл оруулах

Та бүхэн өөрсдөө шүлэг, өгүүлэл оруулахыг хүсвэл энд дарж нэмж болно.

Та монгол гарын драйвэр ашиглан бичээрэй. Оруулсан мэдээллийг админ үзээд идэвхжүүлнэ.

Санал хүсэлтээ илгээх
Хайлт


Зургийн цомог

Должин : Зам зуур
zam-071.JPG
Хэмжээс: 600x450 80k
Сэтгэгдэл: 0
Үзсэн: 4844

Должин : Зам зуур
zam-042.JPG
Хэмжээс: 600x450 75k
Сэтгэгдэл: 0
Үзсэн: 4436


khuv5-001.JPG
Хэмжээс: 600x450 89k
Сэтгэгдэл: 0
Үзсэн: 3536


Агуулга
Бямба, 2024.03.30
· Лха Отхан : ЗАМЫН ТУХАЙ ШҮЛЭГ
Даваа, 2024.03.04
· Б.Явуухулан: Сонин сурвалжлагчид ярьсан нь
Пүрэв, 2024.01.25
· Г.Мөнхтулга : ХАЙР
· Г.Мөнхтулга : ТҮҮНД
Пүрэв, 2023.12.21
· Г.Мөнхтулга : ХОТЫН ШӨНӨ
· Г.Мөнхтулга : ЧАМД
Мягмар, 2023.12.12
· Долгорын Цэнджав : ТАМГА
Мягмар, 2023.12.05
· Г.Мөнхтулга : Зүүд
· Г.Мөнхтулга : ХЭДЭН ҮГ
· Г.Мөнхтулга : ДҮРСГҮЙ БОДОЛ
· Г.Мөнхтулга : БҮСГҮЙ ЧИ НАМАЙГ ХҮЛЭЭДЭГ ҮҮ
· Г.Мөнхтулга : БИ ХИЙСЭЖ БУЙ НАВЧ
Даваа, 2023.11.27
· С.Начин : Уучлалын шүлэг
Пүрэв, 2023.10.19
· А.Эрдэнэ-Очир : АЯЛАГХАН ЗАЛУУ НАС МИНЬ
· Ц.Доржсэмбэ: ЧИНИЙ САЙХАН ГАРЫН ХҮЙТЭН
· Ц.Доржсэмбэ: ЦАС БОРОО
Лхагва, 2023.10.18
· Т.Дарханхөвсгөл : Үхэр огдой
· Б.Явуухулан НҮҮДЭЛЧНИЙ НАМАР
· А.Эрдэнэ-Очир : Тунгалаг гунигийн улирал
· Ц.Доржсэмбэ : НАМАЙГ ХАРСАН НҮД
· С.Ууганбаяр : НАМАРТ БИ ДУРГҮЙ
· Т.Дарханхөвсгөл : Бидний намар
· А.Сүглэгмаа : Навчисын шуурганаар
· Ц.АВИРМЭД : ТЭР НАМАР
· Д.Бямбажав : НАМАР
Ням, 2015.10.25
· Зундуйн Дорж
Бямба, 2023.10.14
· Зундуйн ДОРЖ : Өглөө болгон эрт босч
· Батсайхан Баттөгс : Миний нутгийн намар
Мягмар, 2023.09.12
· Ц.Бавуудорж : МЭДРЭМЖИЙН ТУХАЙ ШҮЛЭГ
· Ц.Бавуудорж : ИТГЭЛ
· Ц.Бавуудорж : ТОМЪЁО
· Ц.Бавуудорж : НАМРЫН ӨВСӨН ДУНД
· Ю.БАЯН-ОЧИР : МАШИН
· Ю.БАЯН-ОЧИР : ЦЭН ТОГОРУУ
· Ю.БАЯН-ОЧИР : ЖАРГАЛ НЬ ТЭР
· Ю.БАЯН-ОЧИР : ӨНӨӨДӨР
· Ю.БАЯН-ОЧИР : Миний ертөнц
· Ю.БАЯН-ОЧИР : ӨМГӨӨЛХҮЙ
· Ю.Баян-очир : Мод
Мягмар, 2023.08.22
· Б.Болормаа : Намайг явсны маргааш

Та сараа сонгоно уу


Санал хүсэлт

Нэр:

Э-шуудан:

Санал хүсэлт:



Хажууд нь хүмүүн мишээн гэрэлтэхэд Халиун дэлбээгээ дэлгэн баярладаг Инээхийг хүртэл эсэндээ мэдрэх Ижий сүнстэй Сарнай цэцэг
© Copyright 2005-2024 Biirbeh.MN.
     All rights reserved.
By Bataka
Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE хийгээрэй. Танд баярлалаа.
Утас : 976-99076364
И-мэйл :info@biirbeh.mn