Нүүр Гишүүн Шүлэг Өгүүллэг Сургамж Зөвлөгөө Зургийн цомог Холбоо барих
 

Сайтын мэдээлэл ...
Facebook
Twitter
RSS2

Mail : info@biirbeh.mn
Mobile : 9907-6364

Нэрээр
  ''Өврийн дэвтэр'' яруу найргийн реалити шоу  
  4-н мөртүүд  
  Sienna  
  Window of Mongolian poetry  
  Youtube  
  Агиймаа Э  
  Алтангадас  
  Алтанхундага А  
  Амарбаяр М  
  Амарсайхан A  
  Амарсанаа Б  
  Амор Хайям  
  Ардын аман зохиол  
  Ариун-Эрдэнэ Б  
  Ариунболд Энх-Амгалан  
  Афоризм  
  Аюурзана Г  
  Бавуудорж Ц  
  Багабанди Н  
  Бадарч П  
  Базардэрэг Н  
  Байгалмаа А  
  Батзаяа Б  
  Батзүл Д  
  Батнайдвар М  
  Батнайрамдал П  
  Батнасан Лу  
  Батрэгзэдмаа Б  
  Баттуяа Ц  
  Батцэцэг Ш  
  Баяр ёслол хурим найр  
  Бодрол  
  Болдхуяг Д  
  Болор-эрдэнэ Х  
  Болормаа Б  
  Болормаа Х  
  Бум-Эрдэнэ Түмэнбаяр  
  Бум-Эрдэнэ Э  
  Бусад  
  Буянзаяа Ц  
  Буянцогт C  
  Буянцогт /Цахарын/ С  
  Бямбаа Жигжид  
  Бямбажаргал Ц  
  Бүжинлхам Эрдэнэбаатар  
  Гадаадын уран зохиол  
  Галсансүх Б  
  Ганзориг Батсүх  
  Ганзориг Б  
  Гэсэр  
  Гүрбазар Ш  
  Дагмидмаа Ч  
  Далай ламын айлдвар  
  Дамдинсүрэн Цэнд  
  Дашбалбар О  
  Дениска Михайлов  
  Дорж Зундуй  
  Дорж Б  
  Доржсэмбэ Ц  
  Дулмаа Ш  
  Дууны үг  
  Дэлгэрмаа Ц  
  Дэлхийн уран зохиол  
  Ерөөл, Магтаал  
  Жамбалгарав Ц  
  Зохиолчдын намтар  
  Зүйр цэцэн үг  
  Ичинхорлоо Б  
  Кана Б  
  Лодойдамба Ч  
  Лочин Соном  
  Лхагва Ж  
  Лхагвасүрэн Б  
  Лхамноржмаа Ш  
  Монгол Улсаа хөгжүүлье  
  Монголын өгүүллэгийн цоморлиг 2003  
  Мэдээ, мэдээлэл  
  Мөнх-Өлзий Б  
  Мөнхбат Ж  
  Мөнхсайхан Н  
  Мөнхтуяа А  
  Мөнхцэцэг Г  
  Мөнхчимэг А  
  Намдаг Д  
  Намсрай Д  
  Нацагдорж Д  
  Номин Г  
  Номинчимэг У  
  Нямсүрэн Д  
  Оюун-Эрдэнэ Н  
  Оюундэлгэр Д  
  Пүрэв Санж  
  Пүрэвдорж Д  
  Пүрэвдорж Лувсан  
  Пүрэвсүрэн Соёрхын  
  Равжаа Д  
  Ринчен Б  
  Сумъяа Доржпалам  
  Сургамж  
  Сүглэгмаа Х  
  Сүрэнжав Шарав  
  Сүхбаатар Ширчин  
  Сүхзориг Г  
  Тайванжаргал Н  
  Төрбат Д  
  Урианхай Д  
  Уугансүх Б  
  Хасар Л  
  Хишигдорж Л  
  Ховд Их сургуулийн Утга зохиолын нэгдэл  
  Хулан Ц  
  Хүрэлбаатар Ү  
  Хүрэлсүх М  
  Хүүхдийн дуу  
  Цэемаа М  
  Цэцэнбилэг Д  
  Чойном Р  
  Чоно  
  Чулуунцэцэг Б  
  Шагж гэлэн  
  Шог өгүүллэг  
  Шүлэг  
  Шүүдэрцэцэг Б  
  Энхбат Балбар  
  Энхболд Энхбаатар  
  Энхболдбаатар Д  
  Энхтуяа Б  
  Энхтуяа /Эмүжин/ Р  
  Энэбиш Батсамбуу  
  Эрдэнэ С  
  Эрдэнэ-Очир Арлаан  
  Эрдэнэсолонго Б  
  Эрхэмцэцэг Ж  
  Явуухулан Б  
  Ярилцлага  
  Үлгэр  
  Үржинханд Э  
  Өвөр Монголын яруу найраг  
  Өгүүллэг  
  Өлзийтөгс Л  
  Өөрийгөө ялах нь  

Ангилал
  Article1  
  Шүлэг  
  Өгүүллэг  
  Найраглал  
  Афоризм  
  Богино өгү  
  Роман, тууж  
  Зүйр цэцэн  
  Үлгэр  
  Ертөнцийн  
  Ардын аман  
  Нийтлэл  
  Дууль  
  Сургамж  
  Зөвлөгөө  
  Мэдээ  
  Намтар  
  Ярилцлага  
  Ерөөл магтаал  
  Дууны үг  
  Ардын аман зохиол  
  Youtube  
  Дурсамж  
  Бусад  

Дэм дэмэндээ гэж
Та бүхнийг бидэнд туславал бид баярлах болно.
$



 

Бусад 		 Өгүүллэг: Болжмор : Төөрөг тавилан (3)
Оруулсан admin on 2019-03-28 15:48:22 (5388 уншсан)

Ингэнэ чинээ санаагүй байсан Чанцал яахаа мэдэхгүй байсан газраа хөшин зогстол нөхөр нь босч ирэн шүүгээгээ онгойлгон өмднөөсөө тэлээгээ аван өөдөөс нь ирсэнээ түүнийг хайр найргүй занчиж эхлэв. Чанцал өвдсөндөө байдгаараа орилон дуу нь ч сүүлдээ гарахаа байн эвхрэн унан байсан ч хадам ээж нь энэ удаа түүнийг хамгаалсангүй. Нөхөр нь түүнийг хамаг уураа барагдтал ороолгож байгаад бүсээ ууртай гэгч нь шидсэнээ орондоо орлоо. Чанцал мөлхөн өрөөндөө арайхийж орон хаалгаа налан суугаад уйлахаас өөрийг хийж чадсангүй. Арайхийж мөлхөн орон дээрээ гараад яраглан байсанаа унтчихсан байв. Энэ өглөө түүнийг гайт сэрүүлэг сэрээсэнгүй. Унтаж байтал исгэрэх дуун түүнийг сэрээв. Тэрээр Бадрал исгэрч буйг мэдэж байсан ч орноосоо өндийж ч чадсангүй. Хий л сонсон хэвтэнэ. Гэтэл ч удаж удаж хадам ээж нь түүнд хоол оруулж өмнө нь тавиад гарчихав. Чанцал өлсөж байсан тул хүч орохын тулд хоолыг бүгдийг нь амтархан идлээ.
Яалаа гэж энэ вэ? Гайтай юм хэрэггүй наашаа ирдэг байж. Яагаад ийм юм болчихов оо. Яах гэж наашаа ирэх гэж тэгж их хүсэж тэмүүлээ вэ. Бурхан минь та байдаг юм бол намайг өрөвдөөч дээ. Би таниас мөргөн гуйж байна. Үнэхээр их зовж байна. Би яах ёстой юм бэ? Та надад хэлж туслаач дээ. Боломж хэзээд байдаг гэж хэн нь хэлсэн юм. Тэр боломж нь хаана байна. Би яах вэ??? Амиа хорлох уу. Өөрийгөө бодоод амиа хорлочихвол миний охиныг аав ээжээс минь хойш хэн өмгөөлж хамгаалах юм.

 

Эцэг ч үгүй, эх ч үгүй болсон охиныг минь хэн хамгаалах юм бэ??? Миний энд ирдэг охиныхоо төлөө л ирсэн. Хүн болгон гадагшаа гараад ажил хийгээд боломжийн байна гээд байхаар би ч бас хүн биз дээ. Монгол улс минь, төр засаг минь гурван сая хүрэхгүй хүнээ ингэж харийн орны боол болгохооргүй байсан бол өдийд би юу гэж эх орноосоо хол үйлээ үзэж харийн эрийн боол болж амьдрах юм бэ. Монголдоо болоод л байсан аав ээждээ ч зодуулж үзээгүй байж очиж очиж харийн хүний гарын шүүс болох ч гэж дээ ... хэмээн өөрөө өөртэйгээ ярин цүнхээ уудлан авч ирсэн эмнээсээ нэгийг аван хуурайгаар нь уугаад хэсэг азнасаны дараа: Арай ч дээ бодохоос ч уур хүрэх юм. Хөл дээрээ босдог л юм бол Бадралд зуучийн хүүхний утсыг нь өгч учир байдлаа хэлнээ. Ингэж шууд гарч чадахгүй юм байна. Тэгэхээр оргох төлөвлөгөө боловсруулах хэрэгтэй. Харин яаж мэдэгдэхгүй оргох вэ? Хэмээн бодсоор нэг мэдэхнээ унтчисхан байв. 
Өглөө нь унтаж байтал өнөөх гайт сэрүүлэг дахин дуугарах нь тэр. 
- Би хөдөлж ч чадахгүй байна хэмээтэл хадам ээж нь муухай хараад гарч яваад төд удалгүй нөхөр нь ороод ирлээ. 
- Бос ажилдаа яв хэмээн орилоод түүний хувцасыг шидээд гараад явчихав. Чанцал хэцүү байсан ч шүдээ зуун хамаг хүчээ шавхаад арайхийн өндийн босож хувцаслаад гараад ирвэл нөхөр нь түүнийг явъя хэмээгээд цай ч уулгалгүй урд нь орон алхлаа. Чанцал хөлөө арай ядан зөөн түүнийг даган гэлдэрсээр ажилдаа орлоо. Түүний дотор нь муухай оргин нэг л биш.
Ким өдрийнхөө цайг уухаар цүнхээ үүрэн Чанцал дээр ирвэл тэрээр газар хэвтэж байв. Дандаа унтаж байх юм алив бос хэмээгээд түүнийг татвал үл хөдлөх аж. Ким гайхан нэрээр нь дуудаж үл чадах тул эхнээр хүүе эхнээр сэрээчээ хэмээн хамаг чангаараа орилсон ч огтхон ч хөдөлсөнгүй. Тэрээр тонгойн хамарт нь хацраа наан үзээд хоёр гар дээрээ өргөөд гэрлүүгээ алхлаа.
Чанцал сая нэг ухаан орон нүдээ нээвэл өрөөндөө байх аж. Түүний бие нь байж ядтал өвдөн ёолон ус ус ууя хэмээн зөвхөн өөртөө сулхан шивнэнэ. Гэтэл хэн нэг нь түүний амруу ус хутган хийж өглөө. Ээжээ та юу хэмээсээр нүдээ нээвэл түүнд хичээл заадаг эмгэн халбагатай ус дахин халбагдаж өгөөд хүйтэн алчуураар толгойг нь арчин жин тавьлаа. 
- Би хаана байна?
- Чи гэртээ байнаа охин минь. Бие нь яаж байна?
- Мэдэхгүй юу ч мэдэхгүй байна. Ам л их цангаж байна. Надад хүв хүйтэн мөстэй ус өгөөч тэгэх үү
- Мөстэй ус байхгүй охин минь. Май энэ эмийг уучих халуун чинь овоо буучихлаа
- Эмээ би эндээс явмаар байна энэ айлаас явмаар байна
- Чи юуны төлөө яах гэж энд ирсэнээ сайн бодоод үздээ
- Тиймээ би охиныхоо төлөө ирсэн тэгэхдээ би ийм амьдралыг хүсээгүй үнэхээр хүсээгүй юм шүү хэмээгээд хоолой нь зангиран нүдэнд нь нулимс цийлэгнээд ирэхэд хажуу тийш харвал
- Хүсэл бүхэнд хясал байдаг юм. Тэгэхгүй бол тэр хүсэл гээч юм нь ямарч үнэ цэнэгүй болчих учраас тэр. Би чамд дээр хэлж байсан даа Монгол эмэгтэйчүүд маш их сэтгэлийн хаттай гэж. Охин минь нэгэнт энэ хүртэл явчихсан болохоор даван туулах сэтгэлийн хат тэнхээ чамд байх л ёстой. Би яагаад энэ бүхнийг хэлж байна гэвэл чамайг Монгол эмэгтэйн хатан ухаанаар энэ бүхэнд хандаасай гэсэндээ л хэлээд байгаа юм шүү дээ. Хэдийгээр хоёр өөр улс, дээрээс нь чих хатуу ч гэлээ эд чинь чиний л адил хүмүүс. Эдэнд зүрх сэтгэл гэж байдаг. Тийм болохоор нуугдмал байгаа сэтгэлийг нь ил гаргаач охин минь хэмээгээд өрөөнөөс гарав. Эмгэнийг гарсаны дараа Чанцал бодолд дарагдан хэвтэнэ. Бие засахаар босохдоо гуйвлан хажуугийнхаа ханыг түшин арайхийн бие засчихаад буцаж өрөөндөө орон хэвтэж байтал хаалга нь дуугаран хадам ээж нь хоолыг нь барьсаар ороод ирэв. 
- Би чамд урд нь хэлээд байхад чи өөрөөсөө л боллоо. Маргаашдаа ажилдаа явалгүй биеэ тэнхрүүл. Ийм юм олон давтагдахыг хүсэхгүй байна хоолоо ид гээд гараад явчихав. 
Чанцал өндийн хоолоо бага багаар үмхлэн идэж байтал исгэрэх дуу бүдэг дуулдав. Хэдий өвдөж байсан ч исгэрэх дууг сонсоод инээмсэглэн хэвтэнэ. Исгэрэх дуу улам ойрхон сонсогдсон ч тэрээр цонхон дээрээ ч очиж чадсангүй. Хэсэг исгэрч байгаад Бадрал ч явав бололтой чимээгүй боллоо. 
Маргааш нь түүнийг хэн ч сэрээсэнгүй Чанцал ч ирсэнээсээ хойш анх удаагаа сайхан унтлаа. Бие нь овоо хөнгөрөн гэдэс нь өлсөж байсан тул юм идэхээр гал тогооны өрөөнд орвол түүнд хоол хийн ширээн дээр таваглаад тавьчихсан харагдахад анх удаагаа сэтгэл нь уяран ширээнээ суугаад инээмсэглэн нэг сайхан идэж аваад аяга тавгаа угаагаад буцаад өрөөндөө орон хэвтэж байгаад унтчихсан байв. Хаалгыг нь хэн нэг нь тогшиход цочин сэрсэнээ хоолойгоо засвал Ким гартаа цэцэг барьчихсан инээмсэглэн ороод ирэх нь тэр. Чанцал Кимыг хараад айсандаа хөнжилдөө шургалан хэвтсээр. Гэтэл ч төд удалгүй хаалга хаагдах дуунаар сэмхэн хөнжилөө доошлуулан харвал тэрээр өрөөндөө ганцаараа байх аж. Харин Ким түүний орон дээр амьд цэцгийн баглаа, яг л амьд юм шиг барби хоёр тавьчихсан харагдана. Чанцал өнөөх амьд юм шиг барбиг харан өөрийн эрхгүй өхөөрдөн яг л охиноо эрхлүүлж байгаа аятай энгэртээ тэврэн бүүвэйлтэл гэнэт өнөөх хүүхэлдэй нь << Намайг уучлаарай>> хэмээн давтан давтан үглэх аж. Чанцал энэ бүхэнд бага ч атугаа тайвширан хоолоо идхээр гараад очтол хадам ээж нь аяглаж байв. Хадам ээж, Ким хоёр түүний өөдөөс асуусан харцаар харвал Чанцал хариуд нь инээмсэглээд ширээндээ суулаа. Тэр гурав чимээгүйхэн хооллон сууна. Чанцал анх удаа тэднийг өөр нүдээр харлаа. Амьдралын нугачаанд эвлэрэн хатуужин хөндий болсон тэд яагаад ч юм түүнд өөр нүдээр нэг л дотно харагдах аж. Бас ч гэж багагүй хугацааг хамтдаа өнгөрөөсөн болохоор дасаж ч байх шиг. Чанцалын нүүрний хавдар сайн буугаагүй дээрээс нь ороолгохдоо хацарт нь хүрсэн шарх гүйцэд аниагүй харагдана. Хооллож суутал хаалгыг нь тогших дуулдав. Хадам ээж нь очин хаалгаа нээж өгсөнөө хэн нэгэнтэй нэгийг хүүрнэн байтал гэнэт нэг залуу тэр байна хэмээн Монголоор хэлэх дуулдав. Буруу хараад хоолоо идэж байсан Чанцал гайхан харвал Бадрал инээмсэглэн ороод ирлээ.
- Хүүе чи энд юу хийж байгаа юм бэ?
- Чамайг авах гэж л ирлээ
- Юу нээрээ юу? Хэмээтэл хамт ирсэн эмэгтэй өөдөөс нь ирэн инээмсэглээд
- За сайн уу таньж байна уу Саран байна хэмээн хэлтэл Чанцал өөдөөс нь тийм гэхийн аргагүй муухай хараад
- Тиймээ таныг би маш сайн таньж байна. Чиний авсан мөнгөний буянаар би энд барьцаанд яг л ялтан шиг маш бахтай байна даа
- За энд уурлаад яахав ээ хө. Эдний хажууд ингэж яриад дэмий. Эд хэдий хэл мэдэхгүй ч үйл хөдлөлөөр бүгдийг нь ойлгочихно. Хужаа нараас ч илүү санаатай хэмээн Бадрал Чанцалыг аргадан хэлтэл Саран хадам ээжтэй нь ярилцахаар ширээнд суув. Бадрал Чанцалд хандан
- Одоо ингээд зогсоод байж яахав юмаа бэлдэцгээе
- Нээрээ шууд ингээд гарчих нь гэж үү?
- Тэгэлгүй яахав Саран эгч ирсэн байхад аваад л гарна
- Тэгэхдээ би ... эд бас ч гэж тийм ч яадгаа алдчихсан улс биш бололтой
- За чи болилдоо. Наад нүүр амаа хар гайгүй байталаа хүнийг ингэтэл нь зодох болж байна уу
- Тийм л дээ тэгэхдээ надад ч бас буруу
- За битгий олон юм яриад бай алив юмнуудаа хам. Тэр хоёр хамжилцан Чанцалын гэх бүх юмыг далд хийж эхлэв. Нэг ч их юм байгаагүй болохоор төд удалгүй Бадрал нэг цүнхийг нь үүрэн чемоданыг нь чирэн өрөөнөөс нь гараад иртэл хадам ээжийнх нь дуу хадан
- Чи ингэх эрхгүй. Манай гэрт хууль бусаар аашилсан чамайг цагдаад барьж өгнө хэмээн хашгичихад Саран
- Бололгүй яахав би таньд бичиг баримтаа дахиад үзүүлэх юмуу. Хэдий энэ эмэгтэй танай бэр болсон ч бид харийн нутагт байгаа Монгол хүмүүсээ хамгаалах, өмгөөлөх эрхтэй хууль ёсны хүмүүс юм шүү хэмээн ширүүхэн хэлхэд хадам ээж нь
- Бид тэгээд яасан гэж. Хооллож гэр орондоо аятай таатай байлгаж байна. Амьдарч л байгаа юм бол ажил хийх хэрэгтэй биз дээ. Харин ч наад эмэгтэй чинь ажил юу ч хийж чаддаггүй юм л бол өрөөндөө очоод хэвтчихнэ. Тэгээд бас болоогүй миний хүүг голно, ажилаа хэцүү байна гэж гомдолно. Тэгээ тэг аваад явцгаа бид ч гэсэн ийм бэртэй байсанд орвол байхгүй байсан нь дээр харин тэр мөнгөө өгчихөөд аваад яваарай
- Тиймүү тэр аятай тухтай байлгаж байгаа чинь энэ үү. Тэнэг хүн ч хараад ойлгогдох нүүр амыг нь хараач та нар
- Ажил хийж сураагүй болхоор өөрөө юм мөргөөд уначихсан юм
Чанцалаа хэмээн Саран түүнийг дуудаад
- Чи үнэнээ хэлээрэй наад нүүр чинь яагаа вэ? Хэмээн асуутал Ким ээжийн хамт хулгасхийн Чанцалын өөдөөс горьдлого тээсэн харцаар зэрэгцэн ширтэцгээв. Яг энэ мөчид Чанцал бүх юмыг нь хэлээд явмаар байсан ч түрүүхэн тэдний гаргасан аргадасан аашыг бодохоос нээрээ эд одоо л ойлгож байгаа юм болов уу хэмээн эргэлзэн чимээгүйхэн зогссоор. Чанцалын хариултыг хүлээсэн найман хос нүд түүнийг нэвт сүлбэн ширтэцгээнэ. Энэ бүх байдалд аягүйцсэн Чанцал хадам ээж, Ким, Бадрал, Саран дөрөвийг ээлжлэн ширтэж байсанаа инээмсэглээд хоолойгоо нэгэнтээ зассанаа амаа ангайн инээмсэглэв.

эх сурвалж FB: ГОЁ өгүүллэг, тууж, роман



( Сэтгэгдэл бичих? | Өгүүллэг | Оноо: 0/0 | Бусад )




Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE хийгээрэй. Танд баярлалаа.



Уншигчдын оруулсан сэтгэгд манай сайт хариуцлага хүлээхгүй болохыг анхаарна уу.
Санал сэтгэгдэл

 
Санал асуулга
Та онлайн номын дэлгүүрээр хэр их үйлчлүүлэх вэ ?
Байнга
Нилээд
Хааяа
Цөөн
Үгүй
Санал асуулгын дүнг үзэх

Ном

Шуурайн Солонго: Гималай

Шуурайн Солонго: ТООРОЛЖИН

Ш.Сундуйжав : Үүр цайж байна

Э.Үржинханд : Хос ном мэндэллээ

Б.Болдсүх : Таг мартсан тангараг

Ч.Дагмидмаа


Санал асуулга
Хэрэглэгчийн нэр

Нууц үг

Та манай гишүүн болохыг хүсвэл энд дарна уу.

t
Одоо онлайнд 369 зочин 0 гишүүн байна.


Мэдээлэл оруулах

Та бүхэн өөрсдөө шүлэг, өгүүлэл оруулахыг хүсвэл энд дарж нэмж болно.

Та монгол гарын драйвэр ашиглан бичээрэй. Оруулсан мэдээллийг админ үзээд идэвхжүүлнэ.

Санал хүсэлтээ илгээх
Хайлт


Зургийн цомог

Хүрэлтогоот
khureltogoot-13.jpg
Хэмжээс: 600x450 119k
Сэтгэгдэл: 0
Үзсэн: 3768

Должин  : 2007 оны аялал
mongolia2007year-147.JPG
Хэмжээс: 600x450 86k
Сэтгэгдэл: 0
Үзсэн: 3654

Анхны цас 2005 он
uvl-008.JPG
Хэмжээс: 600x450 101k
Сэтгэгдэл: 0
Үзсэн: 4955


Агуулга
Лхагва, 2023.10.18
· Т.Дарханхөвсгөл : Бидний намар
· А.Сүглэгмаа : Навчисын шуурганаар
· Ц.АВИРМЭД : ТЭР НАМАР
· Д.Бямбажав : НАМАР
Ням, 2015.10.25
· Зундуйн Дорж
Бямба, 2023.10.14
· Зундуйн ДОРЖ : Өглөө болгон эрт босч
· Батсайхан Баттөгс : Миний нутгийн намар
Мягмар, 2023.09.12
· Ц.Бавуудорж : МЭДРЭМЖИЙН ТУХАЙ ШҮЛЭГ
· Ц.Бавуудорж : ИТГЭЛ
· Ц.Бавуудорж : ТОМЪЁО
· Ц.Бавуудорж : НАМРЫН ӨВСӨН ДУНД
· Ю.БАЯН-ОЧИР : МАШИН
· Ю.БАЯН-ОЧИР : ЦЭН ТОГОРУУ
· Ю.БАЯН-ОЧИР : ЖАРГАЛ НЬ ТЭР
· Ю.БАЯН-ОЧИР : ӨНӨӨДӨР
· Ю.БАЯН-ОЧИР : Миний ертөнц
· Ю.БАЯН-ОЧИР : ӨМГӨӨЛХҮЙ
· Ю.Баян-очир : Мод
Мягмар, 2023.08.22
· Б.Болормаа : Намайг явсны маргааш
Даваа, 2023.05.15
· П.Бадарч : Нулимст борхон болжмор
Ням, 2023.02.19
· Цагаан сар – Хүүхдийн үг, шүлэг Хүүхдүүд:
Даваа, 2023.02.20
· Цагаан сарын мэндчилгээний үгс
· Цагаан сарын мэндчилгээний үгс
Мягмар, 2023.01.24
· Д.Энхболд: "Хар хүн" Өгүүллэг
Лхагва, 2023.01.04
· Сааюугийн Баттулга : ТЭНГЭР ҮР
· Эрдэнэ-Очирын Ганболд : АЛГЫН ЧИНЭЭХЭН ГАЗАР
· Долгорын ЦЭНДЖАВ : “ЦАГААН НОХОЙ”
· Ням-Очирын Баасанжав : АЛТАН ЗУУЗАЙ
· Лхагвагийн Дайриймаа : ГАР ХӨРӨӨ
· Наваанжамбын Мөнхсайхан ДАРДАС
· Битогтохын Цогнэмэх Ай, Сүнжидмаа минь ээ, хө!
· Баянмөнхийн Цоожчулуунцэцэг : ХИШИГ
· А.Ивээл : БУЙД СУМЫН НААДАМ
· Х.Эрдэнэцэцэг : ГЭРЭЛТЭГЧ ХУЛС МОД
Даваа, 2022.11.28
· Д.Галсансүх : ХЯТАД СУРГУУЛЬ
Баасан, 2022.11.25
· Д.Галсансүх : СЭТГЭЛЗҮЙН ТУУРИУД Ц. Буянзаяа-д
· М.Амархүү: УРГИЙН МОД
Пүрэв, 2022.11.24
· До. Болдхуяг : ХААНЫ САНААШРАЛ (Монологи)
· Чингис хааны алтан сургаалиас
Мягмар, 2022.11.22
· ЗАЛУУ НАСНЫ АЛДАА

Та сараа сонгоно уу


Санал хүсэлт

Нэр:

Э-шуудан:

Санал хүсэлт:



Хажууд нь хүмүүн мишээн гэрэлтэхэд Халиун дэлбээгээ дэлгэн баярладаг Инээхийг хүртэл эсэндээ мэдрэх Ижий сүнстэй Сарнай цэцэг
© Copyright 2005-2024 Biirbeh.MN.
     All rights reserved.
By Bataka
Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE хийгээрэй. Танд баярлалаа.
Утас : 976-99076364
И-мэйл :info@biirbeh.mn